Az új Swift Sport minden részlete vérpezsdítő sportosságot sugároz. A feltűnő, élénk színek pedig csak tovább fokozzák a hatást!
Napsárga
Lángvörös gyöngymetál
Kobaltkék metál
Gleccserfehér gyöngyház
Ezüst metál
Ásványszürke metál
Ónixfekete gyöngyház
Lángvörös gyöngymetál + Ónixfekete gyöngyház
Kobaltkék metál + Ónixfekete gyöngyház
A Swift Sport tűpontos mérnöki precizitás, és a sportautók iránti szenvedély esszenciája. Nézze meg közelebbről is!
A tökéletes látásvisznyoktról a legmodernebb LEd projektor fényszórók gondoskodnak a Swift Sportban. A technológiai újításoknak hála, többé semmi sem maradhat homályban: a halógén multireflektor és a hazakisérő fény funkció a legsötétebb terepen is teljes komfortot biztosít a vezetőnek.
A kompakt, zömök kialakítás a Swift védjegye, ez a jellegzetes külső pedig a Swift Sportban még határozottabban érvényesül. Az első-hátsó túlnyúlásban rövidsége a 2450 mm-es tengelytávval együtt már az első pilantásban egyértelművé teszi a sportos karakter
A Swift Sportban már-már hagyományak számít a dupla kipufogó, ez az extra természetesen a legújabb gnerációban is méltó szerepet kap. A dupla kipufogós kialakítás minden érzékre pezsdítően hat: látványban és hangban is óriásít dob a sportos vezetési élményen.
Az exkluzív, vékony küllős, polírozott könnyűfém keréktárcsák kialakításakor minden részletre ügyeltünk az autó vagány stílusának teljessége érdekében.
A fejlesztők egyetlen részletet sem hagytak figyelmen kíbül a még sportosabb design és összhatás érdekében. Egyedi tervezésű, áramvonalas küszöböket álmodtak a Swift Sportba, amit karbonhatású felülettel tettek teljessé.
A hátsó ablak fölött elhelyezett, stílusos légterelő a sportos optikai tuning esszenciája, ráadásul a légellenállást is kedvezően befolyásolja vezetés közben.
A Swift Sport letisztult, funkcionális belső tere teljes komfortot biztosít a sportos vezetési élményhez. Dőljön hátra a kagylóülésben és élvezze!
Az exkluzív műszeregység színei azonnal szembeötlenek: a fekete-fehér fordulatszámmérő piros számlapjával és a mellette elhelyezett sötétszürke sebességmérő vépezsdítő kontrasztot alkotnak.
A Swift Sport lyuggatott bőbborítású kormánya pontosan úgy lett kialakítva, hogy minden vezetési helyzetben magabiztossá tegye.
A piros díszvarrással és domború “Sport” logóval ellátott félkagyló ülésnek kényelmes kialakítása megfelelő oldalirányú megtámasztást és merevséget nyújt, ami a nagy sebességgel bevett fordulókban is optimális útérzetet eredményez.
A 4,2 colos színes LCD kijelző, és a turbónyomás- és olajhőfokmérő tovább növeli az autó belterének energikus megjelenését.
A Swift Sportban automata klíma gondoskodik arról, hogy minden évszakban komfortos hőmérséklet vegye körül. Az egyszerűen szabályozható berendezés precízen méri, milyen hőmérséklet van éppen az autóban, és automatikusan igazodik a beállított értékekhez.
Az USB ls AUX csatlakozókkal mindig elérhető közelségben lehetnek a kedvenc zenéink, a 12 voltos aljzat pedig az eszközök töltéséről is gondoskodik.
A középkonzol alatt kialakított tárolóhely tökéletesen kihasználható: mobiltelefon vagy tablet nem fog csúszkálni utazás közben, biztonságos helyen marad.
Az első ajtókba épített, tágas oldalrekeszbe a füzetek, térképek, mappák melett akár egy vizespalack is kényelmesen elfér.
Mindkét hátsó ajtóhoz külön palacktároló rekesz tartozik, így a frissítők utazás közben is valamennyi utas számára kényelmesen elérhetők.
Ugorjon be a Suzuki Swift Sportba! 360 fokos panoráma képünknek köszönhetően átélheti, hogy milyen érzés a modellben ülni. Mozgassa a képet fel, le, jobbra és balra, valamint nagyítsa és kicsinyítse is azt bátran az alsó ikonok segítségével.
Dinamikus vezetési élmény, amely élvezetessé teszi az utazás minden percét. A Swift Sport pedáljainak kezelése azonnali motorreakciót vált ki, a szűk kanyarok határozott bevétele pedig még inkább azt a különleges érzést kelti, hogy a vezető eggyé válik autójával. Az erő és teljesítmény megfelelő összehangolása játékosságra ösztönöz.
Dinamikus vezetési élmény, amely élvezetessé teszi az utazás minden percét. A Swift Sport pedáljainak kezelése azonnali motorreakciót vált ki, a szűk kanyarok határozott bevétele pedig még inkább azt a különleges érzést kelti, hogy a vezető eggyé válik autójával. Az erő és teljesítmény megfelelő összehangolása játékosságra ösztönöz.
A belsőtéri kialakítás minden szeglete a sportos vezetési élményt támogatja. Az erőteljes design a funkcionalista szemléletet és a karakteresen sportos stílusjegyeket ötvözi.Az ergonomikus formatervezés a piros díszvarrással ellátott félkagyló ülésekben összpontosul: kényelmes kialakítása kiváló oldalirányú megtámasztást és megfelelő merevséget nyújt a dinamikus vezetéshez.A D-alakú kormánykerék és a csillogó, rozsdamentes acél pedálok tovább erősítik az autó sportos megjelenését és érzetét.
A Swift Sport azoknak készült, akik a maximumot akarják kihozni az autójukból, akik messzire kerülik a monotonitást - akik nem kötnek kompromisszumot a vezetési élményben. A minden eddiginél sportosabb külső, és a játékosságra bíztató belső együtt fékezhetetlen kalandvágyat ébreszt, és minden kilométert izgalmassá tesz.
A lendületes ferdehátú Swift Sport egyedülálló teljesítménye az erősen reszponzív gyorsulásnak köszönhető, amelyet a továbbfejlesztett, 230Nm nyomatékot biztosító, erőteljes turbómotor tesz lehetővé.
*A Suzuki mild hibrid modellek felszereltségtől függő üzemanyag-fogyasztása (l/100 km) és CO2-kibocsátása (g/km) vegyes használat mellett: Suzuki Swift Sport - WLTP-szabvány: 4,9-6,2 l/100 km, 110-138 g/km
Az új Swift Sport teljesítményét tökéletesen kiegészíti a zökkenőmentes váltást biztosító, hatsebességes manuális váltó. Az erőátviteli berendezés nagyszerű finomítása megnyitja az utat a sportos vezetés következő szintjére.
Hatfokozatú manuális váltó: A zökkenőmentes váltást biztosító, hatsebességes kézi váltó maximalizálja a kompakt turbómotor teljesítményét. A sebességváltás sportos, éppen megfelelő kapcsolási érzettel, ami a rövid váltóútnak köszönhető.
A közvetlen befecskendezésű rendszer tovább növeli az üzemanyag hatékonyságot. Emellett, a hengerfejbe integrált leömlő és kipufogócsonk könnyű, kompakt motorkialakítást, valamint gyorsabb gyorsulást eredményez.
A karosszéria és a felfüggesztés közvetlenül befolyásolja a sportos vezetés örömteliségét. Az új Swift Sport karosszériája könnyebb és merevebb, hogy a vezető bármilyen sebesség és manőver esetén uralni tudja az autót. A felfüggesztési rendszer hibátlanul reagál az út- és tapadási viszonyokra, és a fékrendszer is kifinomultabbá és érzékenyebbé vált a nagyobb erő és sebesség kezelhetőségének érdekében.
A karosszéria és a felfüggesztés közvetlenül befolyásolja a sportos vezetés örömteliségét. Az új Swift Sport karosszériája könnyebb és merevebb, hogy a vezető bármilyen sebesség és manőver esetén uralni tudja az autót. A felfüggesztési rendszer hibátlanul reagál az út- és tapadási viszonyokra, és a fékrendszer is kifinomultabbá és érzékenyebbé vált a nagyobb erő és sebesség kezelhetőségének érdekében.
Az új Swift Sport újgenerációs HEARTECT padlólemezt alkalmaz a karosszéria-merevség erősítése, illetve az ütközésbiztonság és a vezetési teljesítmény növelése érdekében. A jármű könnyű, 970 kg-os súlya növeli a vezetési stabilitást, míg a jobb menetteljesítményt első és hátsó Monroe* felfüggesztési rendszer biztosítja. Ezen felül a Swift Sporthoz optimalizált stabilizátor rúd kisebb karosszériadőlést enged a kanyarokban.
A rugózás optimális egyensúlyt biztosít a dinamikus és a komfortos vezetés között, így a Swift Sport a mindennapokban is kiváló társ. Az új Swift Sport egy újabb határt lép át az üdítő manőverezhetőség és az úttartási teljesítmény közötti kiváló egyensúly megvalósításával.
*A Monroe® a Tenneco Automotive bejegyzett védjegye.
A fékteljesítmény ugyanolyan fontos szerepet tölt be, mint a motorerő, ezért az új Swift Sportot 16 colos elülső, hűtött tárcsa-fékekkel, és 15 colos hátsó tárcsafékekkel szereltük fel, a kiemelkedő fékerő és fékérzet érdekében.
A fogyasztáscsökkentés és a helytakarékosság ötvözetét nyújtó Hybrid 48V* lágy hibrid rendszernél a benzinmotor működését egy kompakt villanymotor és egy nagy hatékonyságú lítiumion akkumulátor segíti.
A Suzuki könnyű és kompakt új hibrid rendszere egy meghajtó funkcióval is ellátott Integrált Indítógenerátorból (ISG) és egy 48 voltos lítiumion-akkumulátorból, valamint egy 48-12 voltos DC/DC konverterből áll. Az ISG lassításkor áramot fejleszt, amely az akkumulátorokban tárolódik.
A rendkívül hatékony töltési folyamat gyakori motorrásegítést tesz lehetővé. A tárolt energiának köszönhetően a hibrid rendszer az utazósebesség elérése után minimalizálja az áramfelhasználás benzinmotorra háruló terhelését.
Az automata Start/Stop rendszerrel megállított benzinmotort simábban és egyenletesebben újraindítja, míg az üzemanyagigényes gyorsítás során az ISG saját nyomatékát használó két funkciójával (nyomatéknövelés és nyomatékkiegyenlítés) tovább segíti annak működését.
*A Vitara, S-CROSS és Swift Sport modellekhez a motort, a turbófeltöltőt, a váltószerkezetet és a hibrid rendszert illetően összesen 3+7 év garanciát vállal a Suzuki: az autó többi részére vonatkozó általános 3 év jótállás felett tehát további 7 év extra garancia jár ezekre a kulcsfontosságú elemekre. Az általános garancia fogyasztók** részére 3 évig érvényes, a kiegészítő Hybrid Pro (motor, turbófeltöltő, váltószerkezet, hibrid rendszer) garanciaajánlat +7 évig (vagy 200 000 km-ig) érvényes. További részletekről érdeklődjön a márkakereskedésekben!
** jogszabályban meghatározva
Az exkluzív, vékony küllős, polírozott könnyűfém keréktárcsák kialakításakor minden részletre ügyeltünk, az autó vagány stílusának teljessége érdekében.
Az új Swift Sportban fejlett biztonsági technológiák szolgálják a vezető és az utasok nyugalmát.
ABS EBD-vel a fékezés támogatására
Az ABS rendszer a négy kerékhez csatlakoztatott szenzorok segítségével érzékeli az egyes kerekek forgását, így automatikusan és optimálisan vezérli a fékerőt. Megakadályozza a kerekek blokkolását, ami könnyen megtörténhet hirtelen fékezés vagy csúszós felület esetén, így a vezető nagyobb eséllyel tudja kormányzással kikerülni az akadályokat.
Emellett az EBD (elektronikus fékerő elosztó) optimálisan elosztja az első és hátsó fékerőt a jármű stabil megállításának elősegítése érdekében.
Az ABS a vezetőt fékezés közben segítő eszköz. A körültekintő, útviszonyoknak megfelelő vezetést nem helyettesíti: például kanyarhoz közeledve lassítani kell.
ESP® (elektronikus menetstabilizáló rendszer)
Amennyiben kanyarmenetben a gépjármű elveszti stabilitását az ESP segíti a vezetőt a gépjármű feletti uralom visszanyerésében a motorvezérlésbe és a fékrendszerbe történő megfelelő beavatkozással.
Az ESP® a Daimler AG bejegyzett védjegye. Az ESP®-t arra fejlesztették, hogy segítse a járművet irányítás alatt tartani. Mindazonáltal, a motornyomaték csökkentésének mértéke, valamint a fékező kerekek és fékerejük a vezetési körülményektől függően nagyban változnak. Az ESP® alapvetően a stabil vezetést segítő rendszer.
Ha a járművet megcsúszása vagy kifarolása során megszűnik a kerekek és az útfelület közötti tapadás, az ESP® tovább működik, azonban előfordulhat, hogy ebben az esetben nem lesz hatékony.
Kétérzékelős vezetést támogató rendszerek (DSBS)
Menet közben a Swift két érzékelővel (kamerával és lézerérzékelővel) meghatározza,fennáll-e az ütközés veszélye az elöl haladó járművel vagy egy gyalogossal. Ütközésveszély esetén az autó a helyzettől függően a következő módokon reagálhat.
A Suzuki fejlett vezetést támogató rendszerei növelik a biztonságot vészhelyzetekben, és támogatják a biztonságosabb vezetést az ütközés erejét csökkentő fékezéssel, sávelhagyásra figyelmeztetéssel és más funkciókkal. A DSBS egy szélvédőhöz erősített kétérzékelős (kamera és lézerérzékelő) rendszer.
A közepes és nagy hatótávolságon kitűnő teljesítményű, gyalogosok észlelésére is alkalmas kamera, és a kis távolságon kiválóan működő, éjszakai észlelésre is alkalmas lézerérzékelő kombinációja lehetővé teszi az ütközés erejét csökkentő fékezést, a sávelhagyásra figyelmeztetést, a távolsági fényszóró asszisztens működését és a sávtartásra való figyelmeztetés megvalósítását.
FIGYELEM!
Előfordulhat, hogy a radaros fékasszisztens és a kétérzékelős fékasszisztens bizonyos helyzetekben nem működik megfelelően. Az útakadály fajtájától, az időjárási körülményektől, az útviszonyoktól és más körülményektől függően előfordulhat, hogy a rendszer nem képes elkerülni az ütközést, vagy mérsékelni annak következményeit. Előfordulhat, hogy a rendszer nem működik, ha a vezető a kormánykerék vagy a gázpedál használatával kikerülő manővert hajt végre. A radaros fékasszisztensnek és a kétérzékelős fékasszisztensnek léteznek korlátai az útakadályok elismerésében és a jármű vezérlésében. Kérjük, ne bízza rá magát a rendszerre, mindig vezessen biztonságosan. Kérjük, olvassa végig a Felhasználói Kézikönyvet, mivel fontos információkat talál benne a biztonsággal kapcsolatban. További tájékoztatásért kérjük, keresse fel Suzuki márkakereskedőjét
Figyelmeztetés sávtartásra
Miközben az autó 60 km/óránál nagyobb sebességgel halad, a rendszer meghatározza az úttest nyomvonalát, és hang- és fényjelzést ad ki, ha az autó a vezető fáradtsága miatt vagy egyéb okból imbolyog az úton.
Sávtartó (Suzuki modellben először alkalmazva)
60 és 160 km/h közötti sebességnél az autó egy (egylencsés) kamera segítségével beazonosítja a sávot. Amikor a rendszer felismeri, hogy az autó elhagyja saját sávját, automatikusan segíti a vezetőt a sávba való visszatérésben az elektromos szervokormány segítségével.
Figyelmeztetés sávelhagyásra
Szintén 60 km/óránál nagyobb sebességgel haladva a rendszer meghatározza az autó útvonalát, majd fényjelzéssel és a kormánykerék érezhető rezegtetésével figyelmezteti a vezetőt, ha irányjelző használata nélkül hagyta el a sávot.
Forgalmi jelzések felismerése
A rendszer az egylencsés kamerarendszer segítségével figyelemmel kíséri a közúti forgalmi jelzéseket. A sebességkorlátozásra vonatkozó vagy behajtást tiltó jelzések érzékelésekor a rendszer megjeleníti az adott jelzést a műszeregységen, emlékeztetve a vezetőt, hogy az autó épp milyen jelzés mellett haladt el. Több jelzés érzékelésekor maximum három jelzés egyidejű megjelenítésére van lehetőség.
Adaptív tempomat
Ha az autó előtt egy másik jármű halad, az adaptív tempomat a milliméteres hullámhosszú radarral felméri a másik jármű távolságát, és a három beállítás közül kiválasztott beállításnak megfelelően automatikusan fenntartja a járművek közötti távolságot*. Ha az autó előtt nincs jármű, a rendszer fenntartja a vezető által beállított sebességet (40 km/h és 160 km/h között).
*A járművek közötti távolság a jármű sebességétől függ.
Távolsági fényszóró asszisztens
40 km/h feletti haladás közben a távolsági fényszóró asszisztens más járművek jelenléte függvényében automatikusan lekapcsolja, majd visszakapcsolja a távolsági fényszórót.
Holttérfigyelés*
15 km/h fölött a sávváltás biztonságát két, hátulra szerelt oldalsó érzékelő biztosítja, melyek érzékelik a jármű mindkét oldalán a hátsó holtterekben lévő, vagy oda érkező járműveket. Amikor a rendszer a hátsó holtterek valamelyikében jármű közeledését vagy tartózkodását érzékeli, egy figyelmeztető LED ikon villan fel az adott oldal külső visszapillantójában. Ha a vezető sávváltáshoz irányjelez, a villogó LED ikont figyelmeztető hangjelzés kíséri.
*A járművek közötti távolság a jármű sebességétől függ.
Hátsó keresztirányú forgalom figyelmeztetés*
Tolatás közben maximum 8 km/h sebességig a jármű két, hátulra szerelt, oldalsó szenzort használva figyelmezteti a vezetőt az oldalról érkező járművekre, a parkolóhelyről történő tolatáskor. Jármű érzékelése esetén a vezető a multiinformációs kijelzőn vizuális jelzést láthat, és figyelmeztető hangjelzést hallhat. Ennek segítségével a vezető biztonságosabb módon manőverezhet ki olyan parkolóhelyekről, ahol a jármű egyik, vagy mindkét oldalán korlátozottak a látási viszonyok.
*Az egylencsés kamerának és lézerérzékelőnek léteznek korlátai az útakadályok, sávok és forgalmi jelzések felismerésében. Kérjük, ne bízd rá magadat a rendszerre, mindig vezess biztonságosan!
Hátsó parkolási érzékelők
A lökhárítókba épített ultrahangalapú szenzorok érzékelik az akadályokat és hallható hangjelzéssel figyelmeztetik a vezetőt.
Légzsákrendszer az emelt utasbiztonságért
A sportos teljesítményt védelmet nyújtó biztonsági technológiák egészítik ki, beleértve az utasokat védő standard légzsákokat, az oldalirányú ütközések esetén az ütést csökkentő elülső oldallégzsákokat, valamint a fejre ható ütést csökkentő függönylégzsákokat.
A gyalogossérülések enyhítése
Gyalogossal történő ütközés sajnálatos esetében a motorháztető, a motorház, az ablaktörlő rendszer, valamint az elülső lökhárító ütéselnyelő tulajdonságai segítenek a gyalogosok fej- és lábsérüléseinek minimalizálásában.
1. Ütéselnyelő motorház
2. Ütéselnyelő ablaktörlő rendszer
3. Ütéselnyelő motorháztető csuklópánt
4. Ütéselnyelő motorháztető
ABS, EBD és ESP
ABS EBD-vel a fékezés támogatására
Az ABS rendszer a négy kerékhez csatlakoztatott szenzorok segítségével érzékeli az egyes kerekek forgását, így automatikusan és optimálisan vezérli a fékerőt. Megakadályozza a kerekek blokkolását, ami könnyen megtörténhet hirtelen fékezés vagy csúszós felület esetén, így a vezető nagyobb eséllyel tudja kormányzással kikerülni az akadályokat.
Emellett az EBD (elektronikus fékerő elosztó) optimálisan elosztja az első és hátsó fékerőt a jármű stabil megállításának elősegítése érdekében.
Az ABS a vezetőt fékezés közben segítő eszköz. A körültekintő, útviszonyoknak megfelelő vezetést nem helyettesíti: például kanyarhoz közeledve lassítani kell.
ESP® (elektronikus menetstabilizáló rendszer)
Amennyiben kanyarmenetben a gépjármű elveszti stabilitását az ESP segíti a vezetőt a gépjármű feletti uralom visszanyerésében a motorvezérlésbe és a fékrendszerbe történő megfelelő beavatkozással.
Az ESP® a Daimler AG bejegyzett védjegye. Az ESP®-t arra fejlesztették, hogy segítse a járművet irányítás alatt tartani. Mindazonáltal, a motornyomaték csökkentésének mértéke, valamint a fékező kerekek és fékerejük a vezetési körülményektől függően nagyban változnak. Az ESP® alapvetően a stabil vezetést segítő rendszer.
Ha a járművet megcsúszása vagy kifarolása során megszűnik a kerekek és az útfelület közötti tapadás, az ESP® tovább működik, azonban előfordulhat, hogy ebben az esetben nem lesz hatékony.
DSBS
Kétérzékelős vezetést támogató rendszerek (DSBS)
Menet közben a Swift két érzékelővel (kamerával és lézerérzékelővel) meghatározza,fennáll-e az ütközés veszélye az elöl haladó járművel vagy egy gyalogossal. Ütközésveszély esetén az autó a helyzettől függően a következő módokon reagálhat.
A Suzuki fejlett vezetést támogató rendszerei növelik a biztonságot vészhelyzetekben, és támogatják a biztonságosabb vezetést az ütközés erejét csökkentő fékezéssel, sávelhagyásra figyelmeztetéssel és más funkciókkal. A DSBS egy szélvédőhöz erősített kétérzékelős (kamera és lézerérzékelő) rendszer.
A közepes és nagy hatótávolságon kitűnő teljesítményű, gyalogosok észlelésére is alkalmas kamera, és a kis távolságon kiválóan működő, éjszakai észlelésre is alkalmas lézerérzékelő kombinációja lehetővé teszi az ütközés erejét csökkentő fékezést, a sávelhagyásra figyelmeztetést, a távolsági fényszóró asszisztens működését és a sávtartásra való figyelmeztetés megvalósítását.
FIGYELEM!
Előfordulhat, hogy a radaros fékasszisztens és a kétérzékelős fékasszisztens bizonyos helyzetekben nem működik megfelelően. Az útakadály fajtájától, az időjárási körülményektől, az útviszonyoktól és más körülményektől függően előfordulhat, hogy a rendszer nem képes elkerülni az ütközést, vagy mérsékelni annak következményeit. Előfordulhat, hogy a rendszer nem működik, ha a vezető a kormánykerék vagy a gázpedál használatával kikerülő manővert hajt végre. A radaros fékasszisztensnek és a kétérzékelős fékasszisztensnek léteznek korlátai az útakadályok elismerésében és a jármű vezérlésében. Kérjük, ne bízza rá magát a rendszerre, mindig vezessen biztonságosan. Kérjük, olvassa végig a Felhasználói Kézikönyvet, mivel fontos információkat talál benne a biztonsággal kapcsolatban. További tájékoztatásért kérjük, keresse fel Suzuki márkakereskedőjét
Figyelmeztetés és felismerés
Figyelmeztetés sávtartásra
Miközben az autó 60 km/óránál nagyobb sebességgel halad, a rendszer meghatározza az úttest nyomvonalát, és hang- és fényjelzést ad ki, ha az autó a vezető fáradtsága miatt vagy egyéb okból imbolyog az úton.
Sávtartó (Suzuki modellben először alkalmazva)
60 és 160 km/h közötti sebességnél az autó egy (egylencsés) kamera segítségével beazonosítja a sávot. Amikor a rendszer felismeri, hogy az autó elhagyja saját sávját, automatikusan segíti a vezetőt a sávba való visszatérésben az elektromos szervokormány segítségével.
Figyelmeztetés sávelhagyásra
Szintén 60 km/óránál nagyobb sebességgel haladva a rendszer meghatározza az autó útvonalát, majd fényjelzéssel és a kormánykerék érezhető rezegtetésével figyelmezteti a vezetőt, ha irányjelző használata nélkül hagyta el a sávot.
Forgalmi jelzések felismerése
A rendszer az egylencsés kamerarendszer segítségével figyelemmel kíséri a közúti forgalmi jelzéseket. A sebességkorlátozásra vonatkozó vagy behajtást tiltó jelzések érzékelésekor a rendszer megjeleníti az adott jelzést a műszeregységen, emlékeztetve a vezetőt, hogy az autó épp milyen jelzés mellett haladt el. Több jelzés érzékelésekor maximum három jelzés egyidejű megjelenítésére van lehetőség.
Adaptív tempomat és távolsági fényszóró
Adaptív tempomat
Ha az autó előtt egy másik jármű halad, az adaptív tempomat a milliméteres hullámhosszú radarral felméri a másik jármű távolságát, és a három beállítás közül kiválasztott beállításnak megfelelően automatikusan fenntartja a járművek közötti távolságot*. Ha az autó előtt nincs jármű, a rendszer fenntartja a vezető által beállított sebességet (40 km/h és 160 km/h között).
*A járművek közötti távolság a jármű sebességétől függ.
Távolsági fényszóró asszisztens
40 km/h feletti haladás közben a távolsági fényszóró asszisztens más járművek jelenléte függvényében automatikusan lekapcsolja, majd visszakapcsolja a távolsági fényszórót.
Holttérfigyelő
Holttérfigyelés*
15 km/h fölött a sávváltás biztonságát két, hátulra szerelt oldalsó érzékelő biztosítja, melyek érzékelik a jármű mindkét oldalán a hátsó holtterekben lévő, vagy oda érkező járműveket. Amikor a rendszer a hátsó holtterek valamelyikében jármű közeledését vagy tartózkodását érzékeli, egy figyelmeztető LED ikon villan fel az adott oldal külső visszapillantójában. Ha a vezető sávváltáshoz irányjelez, a villogó LED ikont figyelmeztető hangjelzés kíséri.
*A járművek közötti távolság a jármű sebességétől függ.
Parkolás
Hátsó keresztirányú forgalom figyelmeztetés*
Tolatás közben maximum 8 km/h sebességig a jármű két, hátulra szerelt, oldalsó szenzort használva figyelmezteti a vezetőt az oldalról érkező járművekre, a parkolóhelyről történő tolatáskor. Jármű érzékelése esetén a vezető a multiinformációs kijelzőn vizuális jelzést láthat, és figyelmeztető hangjelzést hallhat. Ennek segítségével a vezető biztonságosabb módon manőverezhet ki olyan parkolóhelyekről, ahol a jármű egyik, vagy mindkét oldalán korlátozottak a látási viszonyok.
*Az egylencsés kamerának és lézerérzékelőnek léteznek korlátai az útakadályok, sávok és forgalmi jelzések felismerésében. Kérjük, ne bízd rá magadat a rendszerre, mindig vezess biztonságosan!
Hátsó parkolási érzékelők
A lökhárítókba épített ultrahangalapú szenzorok érzékelik az akadályokat és hallható hangjelzéssel figyelmeztetik a vezetőt.
Továbbiak
Légzsákrendszer az emelt utasbiztonságért
A sportos teljesítményt védelmet nyújtó biztonsági technológiák egészítik ki, beleértve az utasokat védő standard légzsákokat, az oldalirányú ütközések esetén az ütést csökkentő elülső oldallégzsákokat, valamint a fejre ható ütést csökkentő függönylégzsákokat.
A gyalogossérülések enyhítése
Gyalogossal történő ütközés sajnálatos esetében a motorháztető, a motorház, az ablaktörlő rendszer, valamint az elülső lökhárító ütéselnyelő tulajdonságai segítenek a gyalogosok fej- és lábsérüléseinek minimalizálásában.
1. Ütéselnyelő motorház
2. Ütéselnyelő ablaktörlő rendszer
3. Ütéselnyelő motorháztető csuklópánt
4. Ütéselnyelő motorháztető
Modelljeink alapfelszereltségéről és a választható extrákról a letölthető és kinyomtatható táblázatból nyerhet bővebb információt
Modell | Modellkód | Listaár | Kedvezményes ár* |
Swift Sport 1.4L lágy hibrid 6MT 2WD | WD60 | 8 320 000 Ft | 7 820 000 Ft |
+ 70 000 Ft
*A kedvezményes ár a MySuzuki hűségprogram keretein belül elérhető ajánlott fogyasztói ár. További információ: mysuzuki.hu
A feltüntetett árak tájékoztató jellegűek, és nem minősülnek kötelező érvényű ajánlatnak. A színválaszték, a modellek, a felszereltség,a specifikáció, a műszaki adatok, az árak, valamint az elérhetőség változtatásának jogát fenntartjuk. Az oldalon szereplő képek illusztrációk. A színek csak megközelítőleg adják vissza az eredeti színt. Megrendelés vagy szerződéskötés előtt tájékozódjon a jármű elérhetőségéről, pont os felszereltségéről, technikai specifikációjáról és a márkakereskedő által kínált áráról. KÉRJÜK, VEGYE FEL A KAPCSOLATOT A SUZUKI MÁRKAKERESKEDŐJÉVEL ANNAK ÉRDEKÉBEN, HOGY MEGKAPJA TŐLE A TÉNYLEGES ÉS TELJESKÖRŰ AJÁNLATÁT!
Műszaki adatok Felszereltségi listaNézze meg a galériánkat az új Suzuki Swift Sportról!