KATALÓGUS LETÖLTÉSE

Mindenre készen

Legyen szó kényelemről, praktikus kiegészítőkről vagy biztonságról, az S-CROSS kívül-belül felkészülve várja, hogy útra keljen vele. Bevásárlás, munkába járás vagy egy kalandos hétvége? Az S-CROSS mindenre készen áll.

Ragyogófehér szolíd

Hűvös gyöngyházfehér

Selymesezüst metál

Titánszürke gyöngymetál

Kozmikusfekete gyöngymetál

Kanyonbarna gyöngymetál

Dinamikusvörös gyöngyház

Indigókék gyöngyház

Hatásos SUV-stílus

Az imponáló első benyomás minden esetben fontos, azonban az igazi hatást ennek tartóssága biztosítja. A lényeg a részletekben rejlik. Minél tovább nézi, annál jobban tetszik; az S-CROSS nem ígér kevesebbet ennél."

Stílusos első hűtőrács

A lenyűgöző zongoralakk-fekete első hűtőrács által biztosított dinamikus megjelenésnek köszönhetően az S-CROSS rögtön kiemelkedik a környezetéből. Még a krómozott díszítőelemek között elhelyezett elülső embléma is a hűtőrács erőteljes hatását sugározza.

Karakteres merészség

A szögletes első és hátsó kerékívek karaktert adnak az S-CROSS külső megjelenésének. Az első és hátsó lökhárító merész, ezüst díszítése hatásos első benyomást tesz, ami nyomatékosítja a magabiztos SUV-megjelenést.

Nagyszerű megjelenés és életrevalóság

Gyakran hallani, hogy ne ítéljünk az első benyomás alapján – azonban az S-CROSS már az első pillantásra feltárja valódi karakterét. Egyből látszik rajta, hogy ez egy strapabíró SUV, amely kétséget sem hagy jelenléte felől – a túlméretezett felső és alsó hűtőrácsok figyelmet követelnek és kalandért kiáltanak. Közelebbről megvizsgálva azonban azt is észrevehetjük, hogy stílusos, elegáns és kifinomult járművel van dolgunk.

Dolgozzon keményen, játsszon még keményebben"

Az S-CROSS tudja, hogy az életet élvezni kell. Legyen szó akár a napi közlekedésről, vagy élete új fejezetének kezdetéről, az S-CROSS teljesíti, amit ígér.

Határtalan belső

A tágas utastér a határtalanság érzetét nyújtja a nagyméretű szélvédőnek, valamint a magas oldalsó látótérnek köszönhetően. Jöjjön és nézze meg, mi hiányzott eddig!

Kényelmes terek

Az első és hátsó utastér egyaránt bőséges helyet kínál arra, hogy hátradőljön, lazítson és élvezze az utazást.

Állítható hátsó üléstámla

A hátsó üléstámla két pozícióba állítható a kényelem növelése, illetve a poggyásztér maximalizálása érdekében. (GL+ és GLX felszereltség esetében elérhető.)

Négy választható üzemmód

A négy, könnyen kiválasztható üzemmód segítségével beállíthatja a vezetési körülményekhez legjobban illő 4WD-konfigurációt. Csak válasszon, és vezessen magabiztosan – az AllGripSelect teszi a dolgát.

Auto üzemmód

Alacsony fogyasztást biztosít az átlagos útviszonyok közt. A rendszer csak akkor kapcsol összkerékhajtásra, ha csúszást érzékel.

Sport üzemmód

Élvezetesebb teljesítményt nyújt a kanyarokban, mivel nagyobb nyomaték jut a hátsó kerekekre. A gázpedál/nyomaték-karakterisztika optimalizálásával a motor élénkebben reagál a gázadásra.

Snow üzemmód

Optimális beállítás a havas, poros és csúszós utakra: nagyobb tapadást biztosít, amikor ilyen útfelületeken gyorsítasz.

Lock üzemmód

Ez az üzemmód kiszabadítja az autót a hó, a sár vagy homok fogságából azáltal, hogy a rendszer maximális nyomatékot továbbít a hátsó kerekekre. Használatakor 60 km/órás sebességnél az S-CROSS automatikusan átkapcsol Snow üzemmódba.

Auto üzemmód

Alacsony fogyasztást biztosít az átlagos útviszonyok közt. A rendszer csak akkor kapcsol összkerékhajtásra, ha csúszást érzékel.

Sport üzemmód

Élvezetesebb teljesítményt nyújt a kanyarokban, mivel nagyobb nyomaték jut a hátsó kerekekre. A gázpedál/nyomaték-karakterisztika optimalizálásával a motor élénkebben reagál a gázadásra.

Snow üzemmód

Optimális beállítás a havas, poros és csúszós utakra: nagyobb tapadást biztosít, amikor ilyen útfelületeken gyorsítasz.

Lock üzemmód

Ez az üzemmód kiszabadítja az autót a hó, a sár vagy homok fogságából azáltal, hogy a rendszer maximális nyomatékot továbbít a hátsó kerekekre. Használatakor 60 km/órás sebességnél az S-CROSS automatikusan átkapcsol Snow üzemmódba.

TELJESÍTMÉNY

Dinamikus motorjaival és precíz váltóival az S-CROSS mindig könnyedén küzdi le az elé kerülő akadályokat, legyen szó akár a nagyvárosi dzsungel útvesztőiről, akár az országutak végtelennek tűnő kilométereiről.

Hybrid 48V 2WD

Hybrid 48V AllGrip Select

6 fokozatú manuális sebességváltó

235

Nyomaték(Nm)

119,8

CO2 kibocsátás (g/km)*

130

Lóerő

5,3

Fogyasztás (l/100km)*

235

Nyomaték(Nm)

141,9

CO2 kibocsátás (g/km)*

130

Lóerő

6,3

Fogyasztás (l/100km)*

235

Nyomaték(Nm)

132

CO2 kibocsátás (g/km)*

130

Lóerő

5,8

Fogyasztás (l/100km)*

235

Nyomaték(Nm)

131,2

CO2 kibocsátás (g/km)*

130

Lóerő

5,8

Fogyasztás (l/100km)*

*A Suzuki lágy hibrid modellek felszereltségtől függő üzemanyag-fogyasztása (l/100 km) és CO2-kibocsátása (g/km) vegyes használat mellett: S-CROSS –WLTP-szabvány: 4,649-7,928 l/100 km, 104,95-179,2 g/km.

Hatsebességes kézi váltó

Az ideálisan beállított sebességfokozatok javítják az üzemanyag-hatékonyságot és a vezetési élményt, míg az ellensúllyal felszerelt váltóval valóságosabb a váltás érzete. Ráadásul a sebességváltó burkolata elnyeli a zajt és a rezgést is.

Hatsebességes automata váltó"

A széles tartományú fokozathosszúságok a hatsebességes automata váltó esetében kiváló gyorsulást biztosítanak, akár álló helyzetből történő induláskor is, és ami még fontosabb, nagy sebességű utazás közben fokozzák az üzemanyag-hatékonyságot.

Lágy hibrid rendszer

Az S-CROSS hibrid rendszerével ösztönösen érzi, hogy mit és mikor akar – legyen szó akár az üzemanyag-hatékonyság maximalizálásáról ráérős vezetés közben, vagy a motorerő növeléséről, amikor szüksége van rá.

48V lágy hibrid rendszer

A Suzuki könnyű és kompakt új hibrid rendszere egy meghajtó funkcióval is ellátott Integrált Indítógenerátorból (ISG) és egy 48 voltos lítiumion-akkumulátorból, valamint egy 48-12 voltos DC/DC konverterből áll. Az ISG lassításkor áramot fejleszt, amely az akkumulátorokban tárolódik.

A rendkívül hatékony töltési folyamat gyakori motorrásegítést tesz lehetővé. A tárolt energiának köszönhetően a hibrid rendszer az utazósebesség elérése után minimalizálja az áramfelhasználás benzinmotorra háruló terhelését.

Az automata Start/Stop rendszerrel megállított benzinmotort simábban és egyenletesebben újraindítja, míg az üzemanyagigényes gyorsítás során az ISG saját nyomatékát használó két funkciójával (nyomatéknövelés és nyomatékkiegyenlítés) tovább segíti annak működését.

BŐVEBBEN A HIBRIDRŐL

*A Vitara, S-CROSS és Swift Sport modellekhez a motort, a turbófeltöltőt, a váltószerkezetet és a hibrid rendszert illetően összesen 3+7 év garanciát vállal a Suzuki: az autó többi részére vonatkozó általános 3 év jótállás felett tehát további 7 év extra garancia jár ezekre a kulcsfontosságú elemekre. Az általános garancia fogyasztók** részére 3 évig érvényes, a kiegészítő Hybrid Pro (motor, turbófeltöltő, váltószerkezet, hibrid rendszer) garanciaajánlat +7 évig (vagy 200 000 km-ig) érvényes. További részletekről érdeklődjön a márkakereskedésekben!

** jogszabályban meghatározva

Nyomatékkiegyenlítés

A nyomatékkiegyenlítés az ISG nyomatékát felhasználva rásegít a benzinmotor forgatónyomatékára, így kompenzálja a gyorsítási folyamat során fellépő késleltetett motorválaszt, ami fokozza a gyorsulást és növeli a teljesítményt.

Nyomatéknövelés

A nyomatéknövelés zökkenőmentesebbé teszi a gyorsítást azáltal, hogy az ISG forgatónyomatékával támogatja a benzinmotor nyomatékát, amíg a turbófeltöltő a motorba nem juttatja a sűrített levegőt.

ISG alapjárati mód

Mikor a kuplungot kinyomjuk a lassításhoz, és a motor fordulatszáma az alapjárati fordulatig csökken, az ISG alapjáraton tartja a benzinmotort, és leállítja az üzemanyag-felhasználást. Miután az alapjárat folytonos, a jármű igény szerint bármikor visszagyorsítható

Nyomatékkiegyenlítés

A nyomatékkiegyenlítés az ISG nyomatékát felhasználva rásegít a benzinmotor forgatónyomatékára, így kompenzálja a gyorsítási folyamat során fellépő késleltetett motorválaszt, ami fokozza a gyorsulást és növeli a teljesítményt.

Nyomatéknövelés

A nyomatéknövelés zökkenőmentesebbé teszi a gyorsítást azáltal, hogy az ISG forgatónyomatékával támogatja a benzinmotor nyomatékát, amíg a turbófeltöltő a motorba nem juttatja a sűrített levegőt.

ISG alapjárati mód

Mikor a kuplungot kinyomjuk a lassításhoz, és a motor fordulatszáma az alapjárati fordulatig csökken, az ISG alapjáraton tartja a benzinmotort, és leállítja az üzemanyag-felhasználást. Miután az alapjárat folytonos, a jármű igény szerint bármikor visszagyorsítható

Teljes körű védelem

Amellett, hogy bárhová eljuthatsz vele, számíthatsz arra is, hogy a Suzuki biztonsági rendszerei rád és utasaidra is figyelnek. A fejlett, aktív biztonsági rendszerek és a legújabb szenzorok és digitális technológiák kombinációja kényelmes és pihentető utazást biztosít az S-CROSS-ban.

A Suzuki fejlett vezetéstámogató rendszerei*

A Suzuki elkötelezett aziránt, hogy biztonságot és nyugalmat biztosítson számos vezetési szituációban. A kényelmes és stresszmentes vezetői élmény egyik legfontosabb eleme a magabiztosság – mind az autó, mind a vezetés vonatkozásában. A Suzuki fejlett vezetéstámogató rendszerei egyszerűen élvezetesebbé teszik a vezetést.

DSBS Sávfigyelő rendszerek Forgalmi jelzések felismerése Adaptív tempomat Stop & Go funkcióval (ACC) Holttérfigyelés (BSM) Visszagurulás-gátló Parkolás

DSBSMenet közben a rendszer egy egylencsés kamera és egy lézerérzékelő segítségével meghatározza, fennáll-e az ütközés veszélye az elöl haladó járművel vagy egy gyalogossal. Ütközésveszély észlelése esetén a helyzettől függően a DSBS figyelmezteti a vezetőt, vagy automata fékezést hajt végre.

 

 

Sávelhagyás figyelmeztetés


Miközben a jármű 60 km/h-val vagy annál nagyobb sebességgel halad, az egylencsés kamera észleli a bal és jobb oldali fehér sávfelfestést. Ha úgy érzékeli, hogy az autó elhagyja a sávot, melyben éppen halad, hang- és fényjelzéssel figyelmezteti a vezetőt.

 

Sávtartó


65 km/h vagy annál gyorsabb sebességen az autó egy egylencsés kamera segítségével beazonosítja a sávot. Amikor a rendszer észleli, hogy az autó nagy valószínűséggel elhagyná saját sávját, a DSBS automatikusan segíti a vezetőt a sávba való visszatérésben az elektromos szervokormány vezérlésével.

Sávtartás figyelmeztetés


Amikor a jármű hozzávetőleg 60 km/h sebességen vagy afölött halad, a sávtartás figyelmeztetés kiszámolja a jármű útvonalát. Amennyiben azt észleli, hogy az autó a vezető álmossága vagy más tényező miatt a sávon belül egyik széltől a másikig kóvályog figyelmeztető hang- és vizuális jelzést ad.

Forgalmi jelzések felismerése


A rendszer az egylencsés kamera segítségével figyelemmel kíséri a közúti forgalmi jelzéseket, beleértve a sebességkorlátozásra vonatkozó, előzni tilos, behajtani tilos, valamint kiegészítő táblákat. Érzékelésükkor a rendszer megjeleníti az adott jelzést a multiinformációs kijelzőn, emlékeztetve a vezetőt, hogy az autó épp milyen tábla mellett haladt el. Maximum három jelzés egyidejű megjelenítésére van lehetőség.

 

Adaptív tempomat Stop & Go funkcióval (ACC)


A hatsebességes automata váltóval szerelt S-CROSS adaptív tempomat Stop & Go funkcióval is rendelkezik, amely gyorsít és fékez a vezető helyett az elöl haladó járműtől való biztonságos távolság fenntartása érdekében. A Stop & Go funkció szükség esetén akár teljesen meg is állítja az autót, majd 2 másodpercen belül ismét elindítja azt, ha az elöl haladó jármű is mozogni kezd – például közlekedési dugóban.

Kézi sebességváltók esetében Stop & Go nélküli adaptív tempomat érhető el.

 

Holttérfigyelés (BSM)


Ha az érzékelő be van kapcsolva, és a holttérben járművet észlel, gyors villogásba kezd, miközben figyelmeztető hangjelzést ad a sávváltás biztonságosabbá tétele érdekében. A holttérfigyelő érzékeli a holttérben található vagy ahhoz közelítő járműveket a jármű mindkét oldalán.

*A kameráknak és a szenzoroknak is léteznek korlátai az útakadályok, sávok és forgalmi jelzések felismerésében. Kérjük, ne bízd rá magad a rendszerre, mindig vezess biztonságosan! A járművek közötti távolság a jármű sebességétől függ. További információért fordulj márkakereskedődhöz.

 

360 fokos kamera


A 360 fokos nézet növeli a biztonságot és kényelmet. A négy (első, hátsó és két oldalsó) kamera változatos nézőpontokat kínál, beleértve a 3D-nézetet a biztonságos induláshoz, valamint a felülnézetet a biztonságosabb parkolás érdekében. Elérhető a 9 colos érintőpaneles infotainment-rendszerrel együtt, amely a GLX szint alapfelszereltségének része. A 360 fokos nézetet adó kamerának vannak holtterei, ezért nem helyettesíti a biztonságos vezetést. Kérjük, ne hagyatkozzon kizárólag erre a rendszerre! Mindig vezessen biztonságosan!

 

Visszagurulás-gátló


A visszagurulás-gátló megkönnyíti a lejtőn való elindulást azáltal, hogy megakadályozza a jármű hátrafelé gurulását, amikor a vezető átteszi a lábát a fékpedálról a gázpedálra.

 

Hátsó keresztirányú forgalom figyelmeztetés (RCTA)


Ez a funkció segít például a parkolóhelyről történő kitolatás során elkerülni az ütközést. Ha a szenzorok érzékelik, hogy jármű közelít a hátsó holttérhez, figyelmeztető hangjelzés, az oldalsó visszapillantó tükör villogó jelzése, valamint a multiinformációs kijelzőn megjelenő értesítés riasztja az autó vezetőjét a helyzetről.

Első és hátsó parkolószenzor


A lökhárítóban található ultrahangos érzékelők észlelik a tárgyakat, és hangjelzéssel, valamint a multiinformációs kijelzőn megjelenő grafikákkal figyelmeztetik a vezetőt.

(GL+ és GLX felszereltség esetében elérhető.)

DSBS

DSBSMenet közben a rendszer egy egylencsés kamera és egy lézerérzékelő segítségével meghatározza, fennáll-e az ütközés veszélye az elöl haladó járművel vagy egy gyalogossal. Ütközésveszély észlelése esetén a helyzettől függően a DSBS figyelmezteti a vezetőt, vagy automata fékezést hajt végre.

 

 

Sávfigyelő rendszerek

Sávelhagyás figyelmeztetés


Miközben a jármű 60 km/h-val vagy annál nagyobb sebességgel halad, az egylencsés kamera észleli a bal és jobb oldali fehér sávfelfestést. Ha úgy érzékeli, hogy az autó elhagyja a sávot, melyben éppen halad, hang- és fényjelzéssel figyelmezteti a vezetőt.

 

Sávtartó


65 km/h vagy annál gyorsabb sebességen az autó egy egylencsés kamera segítségével beazonosítja a sávot. Amikor a rendszer észleli, hogy az autó nagy valószínűséggel elhagyná saját sávját, a DSBS automatikusan segíti a vezetőt a sávba való visszatérésben az elektromos szervokormány vezérlésével.

Sávtartás figyelmeztetés


Amikor a jármű hozzávetőleg 60 km/h sebességen vagy afölött halad, a sávtartás figyelmeztetés kiszámolja a jármű útvonalát. Amennyiben azt észleli, hogy az autó a vezető álmossága vagy más tényező miatt a sávon belül egyik széltől a másikig kóvályog figyelmeztető hang- és vizuális jelzést ad.

Forgalmi jelzések felismerése

Forgalmi jelzések felismerése


A rendszer az egylencsés kamera segítségével figyelemmel kíséri a közúti forgalmi jelzéseket, beleértve a sebességkorlátozásra vonatkozó, előzni tilos, behajtani tilos, valamint kiegészítő táblákat. Érzékelésükkor a rendszer megjeleníti az adott jelzést a multiinformációs kijelzőn, emlékeztetve a vezetőt, hogy az autó épp milyen tábla mellett haladt el. Maximum három jelzés egyidejű megjelenítésére van lehetőség.

 

Adaptív tempomat Stop & Go funkcióval (ACC)

Adaptív tempomat Stop & Go funkcióval (ACC)


A hatsebességes automata váltóval szerelt S-CROSS adaptív tempomat Stop & Go funkcióval is rendelkezik, amely gyorsít és fékez a vezető helyett az elöl haladó járműtől való biztonságos távolság fenntartása érdekében. A Stop & Go funkció szükség esetén akár teljesen meg is állítja az autót, majd 2 másodpercen belül ismét elindítja azt, ha az elöl haladó jármű is mozogni kezd – például közlekedési dugóban.

Kézi sebességváltók esetében Stop & Go nélküli adaptív tempomat érhető el.

 

Holttérfigyelés (BSM)

Holttérfigyelés (BSM)


Ha az érzékelő be van kapcsolva, és a holttérben járművet észlel, gyors villogásba kezd, miközben figyelmeztető hangjelzést ad a sávváltás biztonságosabbá tétele érdekében. A holttérfigyelő érzékeli a holttérben található vagy ahhoz közelítő járműveket a jármű mindkét oldalán.

*A kameráknak és a szenzoroknak is léteznek korlátai az útakadályok, sávok és forgalmi jelzések felismerésében. Kérjük, ne bízd rá magad a rendszerre, mindig vezess biztonságosan! A járművek közötti távolság a jármű sebességétől függ. További információért fordulj márkakereskedődhöz.

 

360 fokos kamera


A 360 fokos nézet növeli a biztonságot és kényelmet. A négy (első, hátsó és két oldalsó) kamera változatos nézőpontokat kínál, beleértve a 3D-nézetet a biztonságos induláshoz, valamint a felülnézetet a biztonságosabb parkolás érdekében. Elérhető a 9 colos érintőpaneles infotainment-rendszerrel együtt, amely a GLX szint alapfelszereltségének része. A 360 fokos nézetet adó kamerának vannak holtterei, ezért nem helyettesíti a biztonságos vezetést. Kérjük, ne hagyatkozzon kizárólag erre a rendszerre! Mindig vezessen biztonságosan!

 

Visszagurulás-gátló

Visszagurulás-gátló


A visszagurulás-gátló megkönnyíti a lejtőn való elindulást azáltal, hogy megakadályozza a jármű hátrafelé gurulását, amikor a vezető átteszi a lábát a fékpedálról a gázpedálra.

 

Parkolás

Hátsó keresztirányú forgalom figyelmeztetés (RCTA)


Ez a funkció segít például a parkolóhelyről történő kitolatás során elkerülni az ütközést. Ha a szenzorok érzékelik, hogy jármű közelít a hátsó holttérhez, figyelmeztető hangjelzés, az oldalsó visszapillantó tükör villogó jelzése, valamint a multiinformációs kijelzőn megjelenő értesítés riasztja az autó vezetőjét a helyzetről.

Első és hátsó parkolószenzor


A lökhárítóban található ultrahangos érzékelők észlelik a tárgyakat, és hangjelzéssel, valamint a multiinformációs kijelzőn megjelenő grafikákkal figyelmeztetik a vezetőt.

(GL+ és GLX felszereltség esetében elérhető.)

ÁRLISTA

Modelljeink alapfelszereltségéről és a választható extrákról a letölthető és kinyomtatható táblázatból nyerhet bővebb információt.

Modell Modellkód Listaár Kedvezményes ár
S-Cross 1.4L  lágy hibrid 6MT 2WD GL R42C 7 590 000 Ft 6 540 000 Ft
S-Cross 1.4L  lágy hibrid 6MT 2WD GL+ R3VY 7 990 000 Ft 6 940 000 Ft
S-Cross 1.4L  lágy hibrid 6MT AllGrip GL+ R3W0 8 730 000 Ft 7 680 000 Ft
S-Cross 1.4L  lágy hibrid 6MT 2WD GLX R3VZ 8 840 000 Ft 7 790 000 Ft
S-Cross 1.4L  lágy hibrid 6MT 2WD GLX Panoráma R3W6 9 090 000 Ft 8 040 000 Ft
S-Cross 1.4L  lágy hibrid 6MT AllGrip GLX R3W1 9 580 000 Ft 8 530 000 Ft
S-Cross 1.4L  lágy hibrid 6MT AllGrip GLX Panoráma R3W7 9 830 000 Ft 8 780 000 Ft
S-Cross 1.4L  lágy hibrid 6AT 2WD GL+ R3W4 8 590 000 Ft 7 540 000 Ft
S-Cross 1.4L  lágy hibrid 6AT 2WD GLX R3W5 9 440 000 Ft 8 390 000 Ft
S-Cross 1.4L  lágy hibrid 6AT 2WD GLX Panoráma R3W9 9 690 000 Ft 8 640 000 Ft
S-Cross 1.4L  lágy hibrid 6AT AllGrip GL+ R3W2 9 330 000 Ft 8 280 000 Ft
S-Cross 1.4L  lágy hibrid 6AT AllGrip GLX R3W3 10 180 000 Ft 9 130 000 Ft
S-Cross 1.4L  lágy hibrid 6AT AllGrip GLX Panoráma R3W8 10 430 000 Ft 9 380 000 Ft
Metál, gyöngyház felár:

+170 000 Ft

Kössön Suzuki CASCO+ biztosítást autójára

Érdekel

*A kedvezményes ár a hűségprogram keretein belül elérhető ajánlott fogyasztói ár. Részletekért olvassa el tájékoztatónkat.

A feltüntetett árak tájékoztató jellegűek, és nem minősülnek kötelező érvényű ajánlatnak. A színválaszték, a modellek, a felszereltség,a specifikáció, a műszaki adatok, az árak, valamint az elérhetőség változtatásának jogát fenntartjuk. Az oldalon szereplő képek illusztrációk. A színek csak megközelítőleg adják vissza az eredeti színt. Megrendelés vagy szerződéskötés előtt tájékozódjon a jármű elérhetőségéről, pont os felszereltségéről, technikai specifikációjáról és a márkakereskedő által kínált áráról. KÉRJÜK, VEGYE FEL A KAPCSOLATOT A SUZUKI MÁRKAKERESKEDŐJÉVEL ANNAK ÉRDEKÉBEN, HOGY MEGKAPJA TŐLE A TÉNYLEGES ÉS TELJESKÖRŰ AJÁNLATÁT!

Műszaki adatok Felszereltségi lista

képgaléria

Nézze meg galériánkat az új Suzuki S-CROSS-ról!